פטרייה/גירוד באיזור חיץ הנקבים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי גירוד יום יומי והמון ונקודות בולטות באיזור הזה כבר מעל לחודש באיזור חיץ הנקבים הלכתי לרופא עור והוא טוען שזו פטרייה כנראה מהלחות ושזה יעבור עם הזמן. אני מורח משחת Cortizon 10 כל יום בשבוע האחרון ויש שיפור קל בגירוד עד הרגע שאני שותף את האיזור. איזה משחה מומלצת לשימוש במקרה זה? תודה מראש
ממליצה לך על למיסיל. ובאופן כללי על עדינול
היי יש צורך בבדיקה של רופא עור לאבחון מדויק, קלוטרימאזול היא משחה די בסיסית ואינה אידיאלית במרבית המצבים