סקביאס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רופא העור איבחן אצלי סקביאס. רשם עבורי תחליב רחצה סקביצין ומשחה ליקלייר. האם שניהם יעילים באותה המידה? האם ניתן להשתמש רק בתחליב? או שהשימוש בשניהם נחוץ? במידה וכל העור שלי פצוע ודלוק מהגירוד, האם עדיין אין מניעה להשתמש בתכשירים הנ"ל? תודה מראש🙏🏼
היי חשוב מאוד להשתמש בלייקליר, רק התכשיר הזה בעל רכיבים שמחסלים את הטפיל, התחליב מסייע בעיקר לתחושת הגרד. חשוב להקפיד גם על טיפול סביבתי במגעים, ולהרתיח בגדים, מצעים ומגבות כדי להמנע מהדבקה חוזרת. בהצלחה