הרפס זוסטר וחיסון לקורונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , קראתי לאחרונה על הסיכוי להתפרצות הרפס זוסטר בעקבות חיסון לקורונה, קראתי בעיקר על הסיכוי בחולים במחלות אוטואימוניות. האם , ללא קשר למחלה אוטואימונית, כיוון שחליתי לפני חודשיים בהרפס זוסטר , יש סיכוי להתפרצות המחלה שוב לאחר חיסון לקורונה שברצוני לעשות ? תודה מראש.
היי מאוד לא סביר שתופיע התפרצות בהפרש של חודשיים, לרוב שלבקת חוגרת תופיע פעם אחת בחיים, הופיעה שלאחריה רמות הנוגדנים עולות ומגינות מפני הישנות. בהצלחה.