פצעי לחץ בישבן דרגה 2
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאבא שלי סיעודי מרותק בית שני פצעי לחץ בישבן. האחות והאח שראו אותם פיסית אמרו שהם דרגה 2 ללא זיהום, רופא גריאטר שראה בתמונה גם אמר שאין זיהום אבל אמר שאחד מהם הוא בין 2 ל 3. אחות אחת המחיצה דרמגרן ואח אחר המליץ סילברול מה מומלץ יותר? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד? (זאת בנוסף לזה שקנינו לו כרית ישיבה דינמית) תודה
היי כמובן שיש צורך בבדיקה מסודרת, על פניו דרמהגרן פסטה בעל יכולת חציצה טובה מה שמקל על ריפוי פצע. יש צורך במזרן ביצים ושינוי תנוחה כל שעתיים למניעה של פצעים נוספים.