נגעי סקאביאס חדשים חודש לאחר טיפול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, לפני חודש קיבלתי משחה לסקאביאס, יישמתי את הטיפול כפי שהומלץ לי, אך המגעים והגירודים החמירו בשבוע האחרון. אני בפרו, בעיר קטנה. לא מצאתי בה תכשירי פרמתרין אלא רק בנזיל בנזואט בשילוב גופרית בחומר מסחרי בשם: Acaril. לא ברור לי על פי התווית אם להשתמש בטיפול יחיד, או בצורת הטיפול השנייה שרשומה: שלושה טיפולים, הפסקה ועוד שני טיפולים. האם תוכל לעזור?
היי אני לא מכיר את התכשיר, האם אתה בטוח שהוא מיועד לשימוש על פני העור? מבדיקה באינטרנט נראה שהוא בכלל עבור הבגדים והמצעים