טיפול באורטיקריה אשמח לתשיבה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לבתי (בת 22) התפרצה אורטיקריה בידיים וברגליים. השילוב של מריחת טרידרם קרם ונטילת טלפסט 180 ממש מקלות על הפריחה ואף העלימו אותה לכמה ימים. לאחר שסיימה את הזמן שהרופא התווה לה למרוח את הקרם, התפרצה שוב הפריחה. האם יש אפשרות להמשיך ולמרוח טרידרם קרם ימים נוספים? מה ההגבלות עם הקרם ? תודה רבה
היי אורטיקריה דווקא אמורה להגיב יותר לטלפאסט מאשר לטרידרם, השאלה אם זוהי אכן האבחנה. ברמת העיקרון ניתן להשתמש בטרידרם בין שבוע לשבועיים, כל עוד לא מדובר על מריחה באזור הפנים. בהצלחה