פציעה בחלק הלבן של הציפורן.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור לפני כחודש נפצעתי בציפורן בחלק הלבן שלה (lunula) הציפורן התקלפה שם ויצא לי דם ואז היה לי פצע שהחלים אחרי חודש כמעט אבל הציפורן עדיין קצת מעוותת ומקולפת וה lunula לא ניראית כמו שהייתה לפני הפציעה. האם יש איזשהיא משחה קרם אן טיפות שאפשר לשים על הציפורן על מנת שתחזור למראה הטבעי שלה? או שזה צלקת בציפורן או בlunula ? תודה.
היי פגיעה בלונולה היא משמעותית מאחר ושם נמצאים תאי הגזע האחראים על יצור הציפורן. למיטב ידיעתי לא קיים תכשיר שמסייע לשיקום האזור. בהצלחה