צלקת אדומה בבטן מחצ׳קון מוגלתי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בן 31 לפני בערך 3 חודשים הופיע לי חצקון בבטן התחתןנה עם מוגלה לבנה בתוכו שגדל לאט לאט לגודלל עצום עם הלבן שבו, עד שזה לאה שאיר לי מנוס אלא פשוט לנקז אותה במקלחת (לא בכח) ואכן יצאה המוגלה אבלל חזרה שוב ואז שוב התנקזה בעצמה. היום לאחר 3 חודשים יש לי מין צלקת אדומה שלא עוברת. רציתי לשאול האם נשאר אולי משהו בפנים למרות שלא מרגיש שום כאב . מה זה הסימן הזה? מצרף תמונה http://www.up2me.co.il/imgs/32027759.jpeg