נשירת שיער עקב שימוש בסטרואידים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. נוטלת פרדניזון כבר חצי שנה בעקבות מחלת עור אוטואימונית. כיום אני במינון של 10 מ"ג ליום. כבר חודשיים וחצי שיש לי נשירה קיצונית. הרופאה אמרה שזה מהפרדניזון ושאני יכולה לקחת תוסף כדוגמת hsn. לוקחת את זה כבר חודש אולי יש שיפור קטן. במקביל המליצו לי לצרוך ג'לטין ולשטוף את השיער במי אורז. השאלה שלי אם זה דברים שיכולים לעזור לי מכוון שהנשירה נובעת משימוש בסטרואידים ולא בגלל חוסרים בגוף??
היי ממליץ לעבור ברור לנשירת שיער, לעיתים מספר חודשים לאחר מחלה חריפה יכולה להופיע נשירה משמעותית. בהצלחה