שאלה................
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, הבנתי שאסטמה של העור מחמירה בעיקר בקיץ. האם זה נכון? אצלי פשוט המצב הפוך. קיץ זו התקופה הרגועה יותר, ובחורף המצב ממש קשה. מה יכולות להיות הסיבות לכך? תודה!
שאלה נוספת ששכחתי. לא מזמן עברתי דירה, ומאז יש לי גירוי חזק קבוע באף כשאני נמצאת בדירה. בעיקר בסלון. זה יכול להיות סוג של אלרגיה??
היי אוב המטופלים דווקא מתלקח עם בסתיו וחורף (כשהלחות יורדת והעור מתייבש). לעניין הגרד באף, יכול להיות שקשור לחשיפה לאלרגן שנמצא באוויר, מציע לך לפנות להערכת אלרגולוג בהצלחה