הסרת נקודת חן ושומה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי נקודת חן קטנה על האף עם בליטה ממש קטנה שהייתי רוצה להסיר, בנוסף שומה יותר בולטת מאחורי האוזן , שניהם בצבע חום כהה (אני שחום), אני קצת מבולבל מכיוון שגם רופאי עור וגם פלסטיקאים מציעים לעשות את הטיפול הנ"ל. רציתי לשאול למי באמת העדיפות ולמי הידע המורחב כך שלא תישאר צלקת? ובאיזה שיטה תהיה הכי פחות צלקת מבין כירוגית/גילוח/לייזר. תודה
היי שומות מסירים ושולחים לפתולוגיה בכדי לוודא שהן אכן תקינות, לכן הסרה בלייזר אינה מומלצת. גם רופאי עור מסוימים וגם פלסטיקאים מבצעים את הפרוצדורה במיומנות גבוהה. בהצלחה