עור שומני ופיגמנטציה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בת 29 משתמשת כרגע בחומצה אזלאית ויטמין סי וניאצנאמיד ואלפא ארבוטין לסרוגין שלא מרגישה שממש עוזר .יש לי עור עם המון שחורים הלחיים במצח ובכל הפנים ופיגמנטציה השפם ובלחיים .אני רוצה טיפול לשתי הבעיות האלו שמעתי על רטין a האם הוא מומלץ ?והאם ניתן לשלב אותו עם מה שאני משתמשת היום ?? בנוסף אשמח לדעת על טיפול הצלקות אקנה בעיקר בלחיים
היי נשמע שיש לך מספר בעיות אסטטיות בעור הפנים, יש צורך בהערכת רופא עור העוסק באסטטיקה- ניתן לשקול טיפול ברקיחת קליגמן, שימוש בלייזרים שונים ואמצעים נוספים. בהצלחה