פטרייה בקרקפת ילד בן 10
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , מזה 4 חודשים ומעלה ,מאז חודש יוני . יש לבן שלי פטרייה בקרקפת בראש. לא ידוע מה נבע לזה ( חלק אומרים שזה מבריכות, מספרה ..). אנחנו מטופלים בסירופ שנקרא דיפלוקן שנתנה רופאת עור. היה ניסיון עם כדורים ,שהילד לא שיתף פעולה איתם וגם שימוש בסבוסל שמפו למניעה ( משתמשים עדיין ). בינתיים זה לא עובר , אמנם צומח שיער על המקום ,אבל עדיין יש כתם לבן וקשקשים מסביב . זה עד כדי כך מתמשך? זה כבר 4 חודשים האם ניתן להפסיק עם הטיפול וזה יעבור מאליו. מיואשת מהמצב
היי מדובר בטיפול ממושך, לרוב בגריפולין, במידה ואין הטבה יש לשקול נטילה של משטח פטרת חוזר בכדי לוודא שזו אכן האבחנה. בהצלחה