מינוציקלין והסרת קעקועים ושיער בלייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כמה זמן אחרי שמסיימים עם התרופה אפשר להתחיל טיפולי לייזר בעור הגוף וגם להשתזף? תודה
היי לעניין הלייזר- תלוי בסוג הלייזר- אבלטיבי/ לא אבלטיבי, החשש הוא מפיגמנטציה באזורי הצטלקות, העלולה להופיע בעת שימוש בלייזר אבלטיבי למשל. על כן יש לבדוק עם הרופא שמבצע את הטיפול לקבלת הנחיות. לעניין חשיפה לשמש- שאלה טובה, בגדול אין עבודות שבדקו את השאלה הזו, אך בהתחשב בזמן מחצית החיים של התרופה הייתי ממליץ להמנע מחשיפה לשמש לפחות שבוע מהפסקת הטיפול. בהצלחה