פטריה או פטריה עקשנית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כחצי שנה הופיע לי גירוד ואודם במפשעות אני רץ והבנתי שהזיעה והחיכוך קיבלתי קומאגיס לשבועיים ולמיטב זכרוני עבר לפני שבועיים שוב התחלתי למרוח כבר, שבועיים ועבר אך שוב, קיימת תחושה לא נעימה אני לא שם תחתונים יותר האם להמשיך עם הקומאגיס? למרותשלא נראה אודם באזור אולי תחושה כזו תודה רבה
היי קיימות מספר אפשרויות החל מאבחנה אחרת (דוגמת פסוריאזיס), דרך הדבקות חוזרות (האם קיימת פטרת בכפות הרגליים?) יש צורך בהערכת רופא עור, בהצלחה.