סוג של פריחה/רגישות שבא והולכת כבר יותר משנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אני בת 34 בריאה בדרך כלל.לפני כשנה שמתי שרשרת חדשה שאמא שלי קיבלה במתנה והתחיל לי סוג של פריחה וגרד בצוואר ממש תחת לסנטר.קבעתי מספר פעמים ללכת לרופא עור והפריחה נעלמה אז לא הלכתי.כל החורף בכלל לא היה לי ולקראת חודש מאי שוב נהיה לי אדום האזור ומגרד.כשאני שוטפת במיים וסבון ונרגע פחות אדום ופחות מגרד לכמה שעות.יש ימים שזה ממש אדום חלש שלא רואים ממש וימים שזה ממש מגרד ומציק.מה זה יכול להיות?יכול להיות שזה המשרשרת?אולי מי שהביא לאמא שלי את השרשרת השתמשה בה ואולי היה לה מחלת עור..אולי זה פיטריה?תודה רבה