טיפול בצלקת קטנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שתי צלקות קטנות באורך של כ-2.5 ס''מ, על האמה. מדובר בפציעה שהייתה די שטחית, שנפצעתי לפני כחודשיים וחצי בערך. 1. איך אפשר לטשטש/להעלים את הצלקות? 2. ידוע לי שיש תכשיר בשם קלו קוט, האם הוא בטוח לשימוש? 3. ישנם תכשירים נוספים מלבד קלו קוט שניתן לקבל מהדרמטולוג? חשוב לי להעלים את הצלקות אבל גם חשוב לי שהתכשיר יהיה בטוח לשימוש. תודה.
שלום רב, הטיפולים בצלקות לא מעלימים אותם לחלוטין. אין שום מניעה להשתמש בקלוקוט או סקארלס ובד״כ מומלץ להשתמש בשלב מוקדם ככל הניתן. טיפולים נוספים כוללים טיפול בלייזר, פילינג וכדומה, בהתאם לסוג הצלקת, גודלה ומיקומה. רפואה שלמה,