אורטיקטריה וחיסון קורונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאמי יש פריחת אורטיקטריה בחודשיים האחרונים , מקבלת טיפול לכך בתקווה שיעזור (בינתיים ללא הועיל -אחרת תקבל זריקות).האם היא תוכל לקבל את החיסון השלישי לקורונה במצבה זה? אנו חוששים. אשמח לתגובה בהקדם האפשרי...תודה רבה.
שלום רב, כל זמן שעדיין סובלת מאורטיקריה מומלץ להימנע מהחיסון. ברגע שהתפרחת תדעך ותחלוף, כפי שבד״כ קורה, ניתן יהיה להשלים את החיסון. רפואה שלמה,
תודה רבה דר' על המענה המהיר. תוך כמה זמן בערך האורטיקריה חולפת? תודה רבה!