חשיפה לשמש של בעלי שיער ג'ינג'י
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי בת 5 חודשים בעלת שיער ג'ינג'י. מבקשת לדעת מה ניתן לעשות על מנת למנוע, ככל הניתן, נמשים ונגעים בעור מהשמש. מאיזה גיל ניתן להשתמש בקרם הגנה והאם יש המלצות נוספות כגון חבישת כובע רחב שוליים או משקפי שמש? האם עליה להמעיט בקיץ להיות בחוץ ? תודה מראש
שלום רב, מרבית התכשירים עם מקדמי ההגנה המותאמים לילדים ניתנים מגיל 6 חודשים. הואיל ונמשים הם תוצא ישיר מחשיפה לשמש (בשילוב נטיה גנטית) מניעה מחשיפה לשמש הינה חיונית. יש לצמצם יציאה מהבית בין השעות 10:00-16:00, לבישת כובע רחב שוליים, ישיבה ושהות בצל וכדומה. רפואה שלמה,