הזעה מפצה אחרי בוטוקס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, במידה ומזריקים בוטוקס לבית השחי ומתפתחת הזעה מפצה, האם היא הפיכה כאשר החומר מתפוגג? כמו כן, האם הזעה מרובה בקרקפת גורמת לנשירה? תודה
שלום רב, הזעה מפצה אינה תופעה אופיינית בהזרקות בוטוקס. הטיפול בטוח וכמעט ללא תופעות לוואי. יעיל למספר אזורים בגוף, ובעיקר לבתי שחי. אין קשר בין הזעה בקרקפת לנשירת שיער. רפואה שלמה,
תודה רבה על המענה המהיר. אני בת 39 וסובלת מילדות מהזעת יתר בפנים ובכפות הידיים. הזרקתי לבית השחי למרות ששם הזעתי כמו כל אדם רגיל ומאז יש גם החמרה בפנים וגם הקרקפת ממש ממש מזיעה. לצערי הבנתי זאת, האסימון נפל רק לאחר הזרקה שניה (ראשונה היתה בדצמבר ושניה לפני שבועיים) כך שאני ״תקועה״ במצב הזה במצטבר לפחות לשנה. קראתי כי הזרקה לבית השחי מתאימה לאנשים שמזיעים הזעה מקומית שם אולם אנשים הסובלים מהזעה כללית צפויים לסבול מהזעה מפצה. לא ידעתי זאת ועכשיו- האם יש מה לעשות עם ההזעה בפנים ובקרקפת? בהנחה ואני חופפת פעמיים ביום האם עדיף עם שמפו מיוחד? האם עדיף פעם אחת רק עם מים וללא שמפו? תודה!