אלופצייה אראטה לבת 27
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום רב הבת שלי אובחנה לפני חודש באלופצייה אראטה עם ארבעה מוקדים שכנראה היו חלק מהם ולא שמנו לב - אין נשירה יותר ממה שהיה לה בעבר קיבלנו משחות מעיון בפורום לא מצאתי תשובה לשאלה האם אתה מכיר ואם כן באיזה אחוז שהתופעה חולפת ולא חוזרת? היינו מהם האחוזים של חזרה למצב הקיים ללא הישנות שאתה או עולם הרפואה מכיר? כי אולי הרוב הדומם שותק( אלו שהסתדר ולא חזר ולא חזרו לטיפול ) תודה הורה מודאג מעט
שלום רב, אלופציה אראטה היא מחלה אוטואימונית יחסית שכיחה. בחלק מהמקרים השיער צומח מחדש ללא טיפול. הואיל ומהלך הופעת האלפוציה אינו צפוי ושונה בין אנשים, אין נתונים ברורים בכמה אחוז מהמקרים זה קורה. אותו דבר לגבי השנות. רפואה שלמה,