leishmania infantum על השפתיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה יש לי נגע על השפתיים שאובחן על ידי PCR כנגרם מ leishmania infantum .קראתי באינטרנט שנגע זה חולף בדרך כלל לבד ואמי מעדיף לא לטפל ומודע להשלכות הקוסמטיות .האם יש סיכון בהחלטה זו והאם מין זה של לישמניה מסוכן יותר תודה רבה
שלום רב, לישמניה אינפנטום, בניגוד לזנים אחרים, יכול להתפשט מעבר לעור. הזנים האחרים של לישמניה הקיימים בארץ בד״כ חולפים לבד. מומלץ לקבל טיפול עבור הנגע, במיוחד גם לאור המיקום ברירית הפה. רפואה שלמה,