הרפס בזמן הריון .........
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כרגע בהריון בשבוע 22 . ידוע אצלי שנים רבות הרפס שמופיע לעתים קרובות בין פעם בחודש לפעם ב 5 חודשים. הוא מופיע כמעט תמיד באזור הישבן , לפעמים גב תחתון אך בעיקר בישבן איך לא באזור גניטלי. בהריון נוכחי כבר פעם שניה או שלישית שמופיע ועובר ללא טיפול תוך 10 יום בערך.כמה שאלות האם זה נחשב הרפס סוג 1 או 2? עד כמה מסוכן זה בהריון? האם כדי ומומלץ כל פעם שמופיע לקחת טיפול אנטי וירלי? אם זה לא נחשב הרפס גניטלי ,האם יש צורך להתייחס לזה בצורה מיוחדת במידע ומופיע סמוך ללידה? אשמח להמלצות נוספות אם יש. תודה רבה
שלום, לא ניתן לדעת בוודאות אם מדובר בהרפס 1 או 2 אך לרוב מדובר בהרפס מסוג 2. מומלץ ליטול טיפול מניעתי במידה וישנם 6 ומעלה אירועים חוזרים בשנה. הואיל ואת בהריון יש להיוועץ עם גינקולוג מטפל בשאלה של סיכון העובר במהלך הלידה. רפואה שלמה,