זריקות סטראידיות לחורים בקרקרפת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר היקר שלום ותודה על פועלך אני עם שלושה מוקדים בעורף כבר חודשיים - לאחר טיפול של חודשיים במשחות וטיפות סטראידיות אם העיגולים הם סטטים האם ההמלצה היא לעבור לזריקות? א. העיגולים לא נראים וגם לא מפריעים לי ב. מהם אחוזי ההצלחה שאתה מכיר בהזרקות? והאם הזריקות יכולות לפתח החרפה? תודה רבה מראש ליווית אותי מתחילת התהליך נצמדתי למה שהמלצת משחות וכו פשוט רופא ואיש מקסים 🌻
שלום רב, אזורי ההתקרחות יכולים להיות ממספר סיבות אך ככל הנראה מדובר באלופציה אראטה. יעילות ההזרקות גבוהה יותר ולרוב ההזרקות מעלימות את הקרחות. לא סביר שהן תגרומנה להחמרה. אם לאחר חודשיים לא היה שיפור עם הטיפול המקומי מומלץ לעבור לטעפול בהזרקה מקומית של סטרואידים.