קרם הגנה ............
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחת ולתמיד .. מה דעתך על מה שכתוב כאן? ״ מוצרי ההגנה ה"קלאסיים" מבוססים על הרכבים משולבים של מסנני קרינה אנאורגניים (מינרלים) ומסנני קרינה אורגניים(כימיים). המסננים האנאורגאניים פועלים על שטח פני העור ואילו המסננים הכימיים נספגים בעור ומפחיתים את בטיחות המוצר. ״ זה נכון? עדיף קרם הגנה שהוא טבעי בלבד? כל אחד אומר משו אחר.. מחפשת קרם הגנה מושלם שבאמת יגן מהשמש
מסנני קרינה מתחלקים לאורגנים שמגן לרוב רק נגד קרינת UVB ואינוארגנים, בעלי יכולת להגן גם נגד קרינת הUVA, אך זה במחיר של תכשיר שאינו שקוף. לכן רבים התכשירים בשוק שהם אורגניים. מומלץ להשתמש בתכשיר עם מקדם SPF 50 על כל האזורים החשופים לשמש (כולל עורף ואפרכסות) ולהקפיד לחדשו כל שעתיים.
הבנתי.. קרם הגנה של ד״ר פישר נחשב לטוב ?