סימנים ונימול ברגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח להתייעץ בחודשים האחרונים אני שמה לב לתופעה קצת מוזרה כשאני עומדת כמה דקות (החל מ3 דק בערך) מתחילים להופיע לי סימנים עגולים צהובים- לבנים על הרגליים, ביריכיים ובעיקר בשוקיים הרגל נהיית מעט אדומה ועליה המון סימנים עגולים. בנוסף יש מעט זרמים ונימול והרגליים מגרדות חשוב לציין שזה משהו שדי חדש לי, הוא מופיע רק בעמידה. ושאני במשקל תקין לגמרי אפילו בטווח התחתון. אשמח לדעת מה זה יכול להיות והאם זה משהו שצריך לבדוק ? תודה
שלום רב, התיאור יכול להתאים לדליות ברגליים שיכולים להתרחש גם באנשים עם משקל גוף תקין. לצורך הערכה ואבחון מומלצת בדיקת רופא עור במרפאה. רפורה שלמה,