Frontal fibrosing alopecia
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאלב, רציתי לשאול אותך האם אתה חושב שזה בסדר להתחיל לקחת פינסטרייד במינון של 2.5-5 מ"ג ליום (על בסיס מחקרים שנעשו) כי ראו שזה אפקטיבי בעצירת המחלה(משום שחושבים שלמחלה הזו יש מרכיב הורמונלי. רוב החולים הן נשים אחרי גיל הפוריות). או רצוי להתייעץ קודם בביקורת הקרובה? יש אפילו דיווחי מקרה שזה הצמיח לחלק את השיער מחדש והעור שעבר אטרופיה עקב המחלה השתקם לגמרי. תודה, א.ל.
שלום ד"ר טלב, אני מקווה שתראה את זה. השאלה הזו צריכה להיות מופנית לצוות המטפל במסגרת המרפאה ובאופן כללי זה לא מתאים לפורום כפי שאמרת לי מספר פעמים ואתה צודק. אני מתנצל. תודה על הכל-ההתייחסות, המענה והזמן. א.