נימים בנחיריים לאחר טיפול שעווה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מסיר שיער אף בשעווה מידי כחודש אצל קוסמטיקאית ללא תופעות לוואי כלשהן. בפעם האחרונה הסרתי שיער ( אצל קוסמטיקאית אחרת) ומיד לאחר הפעולה הבחנתי בנימים אדומים בשני הנחיריים. האם הדבר יכול לחלוף מעצמו ? ואם לא האם ישנו טיפול ? בתודה תום
לא ציינתי אבל הטיפול היה לפני יומיים
שלום תום, לעיתים לאחר טראומה מקומית לאזור יכולים להופיע כתמים אדומים הנקראים פורפורה ולעיתים אף נימים מורחבים הנקראים טלנגיאקטזיות. הראשון חולף בעצמו וטלנגיאקטזיות לרוב דורשות טיפול בלייזר. מומלצת בדיקת רופא עור במרפאה לצורך הערכה. רפואה שלמה,