ביופסיה בקרקפת עקב נשירה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עשו לי היום ביופסיה בקרקפת ותפרו. עכשיו אני קוראת שלא יצמח שיער באזור הצלקת? מתי אפשר לחפוף את הראש והאם בשמפו רגיל? האם לא מסוכן ש יכנס לאזור החור סבון/מים? האם בדיקה הזאת היא לא מסוכנת ? בגלל חומר הרדמה בראש וחתיכת רקמה ומתי החור יסגר לחלוטין? מתנצלת על החפירה, ותודה מראש
שלום רב, ניתן לחפוף את הראש כ24 שעות לאחר הביופסיה ואין מניעה למים וסבון לאזור. אם המקום נתפר הוא כבר סגור ויש צורך בהסרת התפרים לאחר 14 ימים. הביופסיה אינה מסוכנת ומולץ לפעול על פי ההמלצות שניתנו לאחר הביופסיה. רפואה שלמה,