הסרה בלייזר או שיטה אחרת SEB KERATOSIS
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , על הלחי ליד האוזן הובחנה SEB KERATOSIS. יש לי שני נגע גדול יותר ואחד קטן יותר . מפריע לי רק מבחינה אסטטית כשהשיער אסוף. כירורג פלסטיקאי המליץ על הסרה בלייזר והדגיש שייתכן שהאזור יישאר יותר בהיר . שאלה שלי : האם השיטה מומלצת או שניתן להבהיר את הנגעים עם איזשהו קרם , משחה לדוגמא ואז לא יהיה צורך בהסרה בלייזר ? תודה רבה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מדובר בנגע שפיר שניתן להסירו על ידי חנקן נוזלי, מחט חשמלית או לייזר אבלטיבי. טיפול בחנקן מהיר וזול, אך עלול להשאיר כתם ובמקרים נדירים צלקת. טיפול במחט חשמלית או לייזר לרוב אינם מותרים סימן. בהצלחה!