פריחה מתמשכת כתוצאה מחיסון קורונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן ה- 21 סובל מספר חודשים מתפרחת בעיקר בגב וברגליים מלווה בגרד חזק. הערכת הרופאים הינה סקביאס או עקיצת חרקים אבל נכון לעכשיו הטיפולים השונים לא פתרו את הבעיה. שאלתי היא האם יש עדויות או מידע שחיסון קורונה עלול לגרום לפריחה או להגברתה ? החיסון ניתן לפני כ- 4 חודשים ? (לא שאלנו את הרופאים המטפלים שאלה זו) תודה
שלום רב, ידוע שמספר תפרחות כמו למשל אטופיק דרמטיטיס או פסוריאזיס החמירו לאחר חיסון קורונה. משך הזמן של ההחמרה לאחר החיסון משתנה בין מטופלים. רפואה שלמה,