שאלה .............................
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשלוקחים תרבית לציפורן מה אפשר לראות בתרבית ? האם את סוג הפטריה ? ואם כן למה חשוב לראות מאיזה סוג הפטריה ? כי לכל סוג פטריה מתאימים טיפול שונה ?
שלום רב, תרבית פטרת נועדה לאבחון הפטריה. ניתן גם לזהות את סוג הפטריה אך לרוב זה לא משנה את סוג הטיפול. מטרת משטח והתרבית היא לוודא שאכן מדובר בפטריה הואיל ומצבים שונים יכולים לדמות פטרת בציפורניים. בנוסף, במידה ושוקלחם טיפול בכדורים מומלץ לוודא שאכן מטפלים בפטרת. רפואה שלמה,