יובש בפי הטבעת......
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני פונה אחרי זמן מה ששמתי לב שאזור פי הטבעת שלי (מסביב לפי הטבעת) הפך לאפור, זה נראה כמו מין יובש כזה אך לא ברור עדיין, ניסיתי למרוח כל מיני דברים כדי להגביר לחות בינהם דברים משמנים כמו שמן קוקוס. זה לא מגרד אך זה כן משהו שמציק לי בעין כי לפי מה שאני יודע זה לא אמור להיות כך אלא בצבע של הגוף. די נלחצתי ואני מנסה למצוא תשובות באינטרנט אך שום דבר לא רלוונטי. תודה מראש על העזרה.
שלום רב, בשלב ראשון מומלץ להשתמש בתכשיר כגון baby agisten paste למשך שבועיים כדי לנסות ולהפחית את הקשקש. בכל אופן, כדאי להבדק עי רופא עור במרפאה לצורך הערכה. רפואה שלמה,