alopecia areta שלוש מוקדים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקוטור הבת שלי בת 21 רופאת עור נתנה דיאגנוזה של A.A שלוש מוקדים עגולים נתנה טיפול עם בטקורטן 0.1 סטרואידים PROTOPIC 0.03% כבר שבוע וחצי בטיפול אין שינוי . האם לאחר חודש ללא שינוי יש אפשרות במקום זריקות לעשות טיפול של מינוקסיל ודרמווט ? או שאולי עדיפות כבר עכשיו להתחיל ? במקום משחות שיש תודה רבה דוקוטור
שלום רב, לאחר חודש של טיפול מקומי במשחות כדאי לעבור להזרקות סטרואידים מקומיות. טיפול במשחת דרמובט למשך חודש גם יכולה להיות יעילה, עם או בלי מינוקסידיל. יש לדון עם רופא עור מטפל לגבי האפשרויות הנ״ל. רפואה שלמה,