גרד עריה עיקצוצים מטרידים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה למעלה מחודש יש לי גרד בעריה מן עקצוצים , על העור לא רואים כלום - לא אדמומיות וסדקים ובמגע (מישוש) בשפתים חיצוניות יש מעט גבשושיות בעור - לא רואים רק במגע זה לא נעלם-רק מתגבר אין גרד פנימי בכלל! איך אפשר להקל משחה? כדורים? הייתי אצל גניקולוג ולא ממש הבין מה זה
שלום רב, גרד בעריה יכול לנבוע מסיבות רבות. אחת העיקריות היא משימוש במגבונים לחים או שימוש בתכשירי הגיינה מקומית כולל תחתוניות. מומלץ בשלב הראשון להפסיק עם המצוין לעיל. ניתן לקבוע תור למרפאה יחודית לבעיות עור בעריה במרפאות עור באיכילוב. יש לקבוע תור דרך מזכירות עור במייל [email protected]