חיסון להרפס מתי.....?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קראתי שיש חיסון להרפס באיברי המין ולשלבקת חוגרת, האם יהיה בקרוב חיסון להרפס על השפתיים? האם בחיסונים של הרפס איברי המין ושל השלבקת ניתן להתחסן וזה יעזור להרפס הרגיל? איך עדיין אין לדבר הזה חיסון? יש צפי מתי זה יקרה? עובדים על זה בכלל?
שלום רב, לא קיים חיסון להרפס גניטלי אלא לפפילומה. בשלב זה אין חיסון עבור הרפס בשפתיים או באיבר המין, ואני מאמין שישנן חברות שעוסקות בפיתוח כזה אך לא ידוע לי אם אכן כך הדבר. רפואה שלמה,