התייעצות בקשר להרפס וטיפול תרופתי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, כבר יום שלישי שיש לי כתם מגרד בעור, הייתי אתמול אצל רופאת עור שאמרה שחושבת שזה הרפס ונתנה מרשם לקחת 2 כדורים של זובירקס 5 פעמים ביום למשך שבוע. האם הגיוני שזה המינון? זה היה נשמע לי מוזר לקחת כל כך הרבה אבל היא אומרת שזה המינון.
שלום רב, המינון ככהנ הוא בחשד לשלבקת חוגרת שזה וירוס ממשפחת ההרפס. מינונים אלו בדכ גבוהים מהמינון הרגיל. ניתן להוועץ גם עם רופא המשפחה שיסתכל בתיק וידון עמך על המינון. רפואה שלמה,