שאלה בנוגע לתרופה שאני לוקחת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מטופלת באינטרנול לפטרת ציפורניים. כשהרופא נתן לי את המרשם אמר בפירוש לא לצרוך מוצרי חלב בתקופה שאני שותה את הכדור. בשום מקום לא מצאתי מידע בנוגע ללמה זה אסור גם לא בעלון שמצורף עם התרופה. רציתי לדעת האם באמת כדאי להמנע ממוצרי חלב בעת נטילת הכדור הזה ולמה? תודה רבה
שלום רב, לא ידועה לי הנחיה כזו. כן מומלץ ליטול את התרופה לאחר האוכל כדי להגביר ספיגה. מומלץ לברר עם הרופא שרשם את התרופה לגבי ההנחיה שנתן. רפואה שלמה,