חומצה סליצילית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום רב, יש לי קומודונים בפנים. באם ניתן לקבל דרך מרשם מרופא משחה עם חומצה סליצילית יותר מ2 אחוזים? אני משתמשת כבר זמן מה בסירום עם החומצה הזו והעור מגיב נפלא,אין לי מדי קילופים. האם זה טוב להשתמש ביותר אחוזים? תודה
שלום רב, ריכוז חומצה סליצילית לפנים המומלצת עבור אקנה היא 2% כי אחוז גבוה יותר עלול לגרום לגירויים בעור. אם החומצה בריכוז זה מביאה לתוצאה טובה כדאי להמשיך בטיפול. רפואה שלמה,
ואם היא לא מביאה לתוצאה טובה? משתמשת על בסיס יומיומי כבר 3 חודשים ואין שינוי