רוקאטון
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום קראתי שרואקוטן מרפא לחלוטין אקנה (יש לי גם בישבן וגם קצת בפנים). האם זו תרופה שאני אמורה לקחת כל החיים? באינטרנט כתוב כי לוקחים אותה לשישה חודשים והאקנה נעלם לתמיד. תודה!
שלום רב, רואקוטן נחשבת התרופה היעילה ביותר לאקנה בינוני עד חמור המותיר אחריו צלקות. הטיפול הסטנדרי הוא לחצי שנה ותלוי מינון. כמובן שהטיפול לא ניתן לכל החיים אך חשוב לזכור שבשליש מהמטופלים שנטלו רואקוטן היתה חזרה של האקנה בדרגות שונות. במידה ולוקחים רואקוטן מומלץ להיוועץ עם הרופא על תופעות הלוואי ובדיקות המעקב הנדרשות. רפואה שלמה,