מעין שלפוחיות קטנות בין האצבעות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר' טלב , גילוי נאות, פניתי אליך לא מזמן לגבי אמי הקשישה שנמצאת במרכז גריאטרי, מבקשת ברשותך את עזרתך שוב , לאמי הופיעו מעין שלפוחיות קטנות לבנות בין אצבעות הידיים, שמציקות ומגרדות לה מסכנה , אין שם מומחה לעור ורציתי להוועץ בך במה יכול להיות מדובר ומה יכול לעזור לה, יש לי תמונה, ניתן לצרף ? לא ראיתי אפשרות. תודה רבה מראש על תשובתך.
שלום רב, ככל הנראה מדובר באקזמה דיסהידרוטית. ברוב המקרים הסיבה לא ידועה אך בחלק מהמקרים זה יכול להיות ביטוי של מחלות עור אחרות כגון דלקת עור למגע, אטופיק דרמטיטיס ועוד. ניתן למרוח משחה סטרואידלית בעוצמה בינונית כמו בטאקורטן פעמיים ביום למשך 10 ימים. במידה והתרפחת מתפשטת או מחמירה מומלצת בדיקת רופא עור לשלילת סיבות אחרות. רפואה שלמה,
תודה רבה דר' ,על המענה המפורט, עזרת לי מאוד, ועל אדיבותך הראויה לציון. 🙏