מיואש, בעיה באיבר מין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעיה באיבר מין, חלק מהעור נקרע [ועד היום אני לא מבין איך ומתי, אני זוכר שקמתי בבוקר לפני שנה ומשהו ופתאום ראיתי את זה.] והכי גרוע זה שכל פעם שאני נוגע בזה או הבגדים זה פשוט כואב.. למי לפנות? מה לעשות? זה דורש ניתוח בבית חולים או שאפשר לטפל בזה בקופת חולים/טרם? מצרף תמונה: http://www.up2me.co.il/imgs/63991775.png
לדאבוני לא ניתן לפתוח את התמונה. מצב זה דורש בדיקת רופא עור במרפאה. לבינתיים ניתן למרוח תכשיר אבץ כמו Baby agisten paste.