המנגיומה בתינוק בן חודש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לתינוק שלי יש המנגיומה קטנה במצח שנראה וגדלה. רופא הילדים אמר רק לעקוב ובגיל מאוחר יותר היא תיספג. לטעמי מאוד לא אסטטי וקצת מדאיג כתם כזה בפנים שגדל. מה ניתן לבצע בינתיים כדי שהיא לא תגדל ותתנפח? יש בשוק מספר תכשירים טיפות ומשחות לכיווץ כלי דם. באחד מהם ניתן להשתמש? תודה
המנגיומה בדכ מופיעה לאחר הלידה נוטה לגדול, להעצר בגדילתה ולבסוף לסגת. טיפולים בגל או בסירופ ניתנים כתלות במאפיינים ובמיקום ההמנגיומה. בשל כך מומלץ מעקב רופא עור בשאלת התחלת טיפול.