אורטיקריה סרפדת ייעוץ בבקשה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ענית לי ותודה רבה על המענה..עשיתי בדיקות דם והכל תקין איזה עוד בדיקות יש לעשות?גם רמת האלרגיה בדם נבדקה ויצאה בטווח הנורמה...מה עוד צריך לבדוק? מה לגבי בלוטת התריס? קראתי שיש קשר עשיתי בדי1ות דם ןגם הבלוטה בסדר למרות שאני במעקב אולטראסאונד בעקבות קשרית גדולה בבלוטה ונלקחה גם ביופסיה חודשיים לפני שהחל הגרד שיצאה תקינה .כבר 4 חודשים זה בא והולך.יש ימים שאחן ויש ימים שמציק..
שלום לי, את צודקת לגבי תפקודי תריס והקשר לאורטיקריה ויש לבדוק גם נוגדנים לבלוטה. לעיתים יש קשר גם להליקובקטר פילורי שזה חיידק נפוץ בקיבה וכדאי לבדוק גם אותו. במידה וטלפסט עוזר או עוזר חלקית ניתן ליטול גם 4 פעמים ביום למשך חודש שלם גם אם אין תפרחת. רפואה שלמה,