סבוקלם תרחיף נקודתי....
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי סבוריאה ויש לי עור רגיש... בהמשך לשאלתי האם לשים על חצ'קון חומר טבעי ענית לי שעדיף ואני מורח על החצקון סבוקלם תרחיף נקודתי כל לילה . השאלה מתי להפסיק איתו ? החצקון התכווץ לאחר שבוע של שימוש בתכשיר אך לא נעלם...האם להפסיק ולתת לו לבד או להמשיך ולנסות להעלים אותו כי התרחיף של סבוקלם טבעי ולא גורם לנזק ? תודה רבה רבה...
שלום ערן ניתן להשתמש נקודתית עם מקל אוזניים לנגע כל עוד הוא קיים. אך לשים לב שלעיתים לאחר שנגע חולף נשארת אדמומיות נקודתית שטיפול בסבוקלם כבר לא יעיל. בשלב כזה יש להימנע משמש ולמרוח קרם הגנה בלבד.