משחה לאדמומיות סבוקלם
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובל מסבוריאה בפנים. שיוצא לי אדמומיות אני מורח סבוקלם בין לילה שזה משחה לפני השינה לשים על המקומות האדמומיים. בבוקר אני שוטף את המשחה והיא קצת קשה לשטיפה כי היא נצמדת ונספגת חזק בעור. האם המשחה יכולה כאשר אני שוטף את הפנים להוציא לי תוך כדי את השחורים ולעשות לי חורים קטנים בעור מרוב שהיא קצת קשה לשטיפה וזה יוצר כמו פילינג שמצלק לי את העור? יש לציין שהמשחה עובדת טוב וזה תחליף טוב לאלידל והיא מספיקה לי... תודה רבה....
עדי שלום, סבוקלם בין לילה מכילה חומרים כמו שמן עץ התה שיכולים לגרום לייבוש. יש למרוח כמות קטנה של הקרם באזורים מעורבים בלבד (ולא בכל הפנים) ולעסות טוב עד לספיגה מלאה. אם האודם בפנים חלף יש לרדת ל1-2 בשבוע ולא כל יום. רפואה שלמה,