סבוריאה..................
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עם סבוריאזיס בפנים וקרקפת כבר הרבה שנים.אני בן 36. אני מטפל עם קרם לחות סבוקלם אקטיב הרבה שנים וזה עוזר... האם לדעתך כדאי להוסיף אקניל סבון לפני הקרם לחות להורדת השומניות או שלא צריך? פשוט הבנתי שעדיף לסבוריאה פחות סבונים... והאם עדיף לחצקון שיוצא מידי פעם גל נקודתי של סבוקלם טבעי או אקניל עם חןמצה סליצאלית כי העור שלי מאוד רגיש? תודה רבה על העזרה......
ערן שלום, למרות שסבוראיק דרמטיטיס חשודה כי נגרמת גם משמנוניות בפנים זה לא תמיד כך. עם זאת, אין מניעה להשתמש באקניל במידה ויש אקנה במקביל. הטיפול בקרם סבוקלם ימנע את היובש. הואיל ואתה מתאר עור רגיש עדיף להשתמש בסבוקלם טבעי. רפואה שלמה,