חוששת מפיגמנטציה אודה לתשובה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שנה וחצי לא נחשפתי לשמש בכלל בכלל בגלל רקוטאן והתבהרתי בפנים קיצונית ובגלל שהעור לא נחשף כ"כ הרבה זמן חוששת שגם קרם הגנה לא יעזור ויהיו לי כתמים. אם אעשה שיזוף במכון לפני שאתחיל לצאת בשעות היום זה יעזור לי למנוע פיגמנטציה כי העור יהיה פחות בהיר? תודה
אור שלום, למניעת פיגמנטציה בפנים יש למרוח קרם הגנה עם מקדם הגנה SPF50 בכל יציאה מהבית וכל שעתיים בזמן שהיה מחוץ לבית. יש לחבוש כובע רחב תיתורת. מומלץ בחום להימנע ממכוני שיזוף. רפואה שלמה,