נפיחות אדומה מתחת לציפורן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אצלי ציפורן של האצבע אגודל של רגל לקוי בפטרייה הרבה שנים וכולו צהוב. לפני כמה ימים התחיל כאב ונפיחות מתחת לציפורן,חשבתי שזה התקף של גאוט שקורה אצלי לפעמים,נטלתי קולכיצין במשך יום-ימיים והכאב דעך,אבל נפיחות נשארה ואם לוחץ על זה או על ציפורן אז יוצא ממנו נוזל עם דם האם זה גאוט או פטריה? איך לטפל ?
ברוך שלום, מדובר ככה״נ בזיהום סביב הציפורן שנקרא פרוניכיה חריפה. יש צורך בבדיקת רופא עור ושקילת אנטיביוטיקה בהתאם לממצאים. בינתיים ניתן למרוח משחת פולידין. רפואה שלמה