קפילרוסקופיה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הופניתי לבדיקת קפילרוסקופיה במרפאת עור ולא ניתנו לי הנחיות מסודרות אז רציתי לשאול כמה שאלות: (אם אתה יכול להשיב עליהן זה יעזור לי מאוד) הבדיקה באשפוז יום או מרפאות חוץ? לפני הבדיקה אסור להשתמש בלק/מסירי לק? לכמה זמן? מה עם קרמים? אני עובדת בעבודה פיזית ולפעמים זה גורם לי לפצעים/שפשופים/כוויות קלות בידיים ובאצבעות (גם במיטת הציפורן לפעמים...) זה יכול להשפיע על תוצאות הבדיקה? תודה מראש!
בדיקת קפלירוסקופיה מתבעצת עי מכשור המאפשר לרופא להסתכל על העור סביב הציפורניים. יש להימנע ממריחת לק ואין מניעה בשימוש בקרם לחות. השפשופים בכפות הידיים לא אמורים להשפיע על הבדיקה. רפואה שלמה,